FOTO-MARKETING -BLOG
Mnohokrát jsem uvažoval o tom, že se stanu také blogerem, stále jsem se rozhodoval proč lidi píší své "aktuality" , komentují to a cosi, zda si jenom zvyšují své ego, aby si opět něco dokazovali, nebo se jedná o skutečné názory a komentáře toho, čehosi ???
Nakonec jsem se rozhodl stát se skutečně také blogerem, neboť ve fotobranži mne mnohé zajímá a nejen jí, spíše dost často v poslední době doslova zaráží a je třeba se k těmto věcem vyjádřit.
Skoro 12 let jsem denně trávil čas ve fotobranži, ještě nyní jsem v ní mnoho hodin měsíčně. Existují zkušenosti, které chci pustit mimo svoji hlavu. Blog (foto-marketing-blog) pokládám za aktuality jednotlivce, jeho výjev zkušeností, komentářů čehokoliv, často projev jeho vlastního ega, zvyšujícího se ega do nekonečna. Poslední část věty se mne netýká, nepotřebuji si protahovat své ego!
Mnohé současné události v české fotografii mne často vybudí na ně reagovat komentářem, který asi nebude všem až tak "vonět", spíše v české fotografii to dost "smrdí" nejen nabubřelostí, projevy závistí v obrovské míře, ješitostnosti, která tu sice už dávno byla, ale její současná úroveň je ze stupnice 1-10 na desítce, kde 10 je nejvíce. Mohu se domnívat, že se čtenář má na moje komentáře, úsudky, praktické zkušenosti více či méně těšit. To ukáže čas. Budou zde umisťovánz i články poučné z oblasti marketing managementu-manažerská abeceda či samostatné zajímavosti přímo z praxe.